Homologovaná LED denní světla
Zobrazit filtrování
Výběr dle typu automobilu
zrušit výběr
Značka
produktů:
Řazeno: Od nejlevnejšího
Redukční kroužek pro světla sj-288 černý 5mm sj-288e/5black
KÓD: STU-sj-288e/5black
SKLADEM
Zboží odešleme:
- při objednání do 12h druhý pracovní den
- při objednání po 12h třetí pracovní den
- osobní odběr možný do 1-2 pracovních dní.
Redukční kroužek pro světla sj-288 černý 5 mm
Cena za 2 ks, balení 2 ks
Cena za 2 ks, balení 2 ks
153 Kč s DPH
Redukční kroužek pro světla sj-288 chromový 5mm sj-288e/5chrom
KÓD: STU-sj-288e/5chrom
SKLADEM
Zboží odešleme:
- při objednání do 12h druhý pracovní den
- při objednání po 12h třetí pracovní den
- osobní odběr možný do 1-2 pracovních dní.
Redukční kroužek pro světla sj-288 chromový 5 mm
Cena za 2 ks, balení 2 ks
Cena za 2 ks, balení 2 ks
153 Kč s DPH
LED světla pro denní svícení, kulatá 90mm, ECE drl90
KÓD: STU-drl90
SKLADEM
Zboží odešleme:
- při objednání do 12h druhý pracovní den
- při objednání po 12h třetí pracovní den
- osobní odběr možný do 1-2 pracovních dní.
Kulatá LED homologovaná světla pro denní svícení. Světla jsou vybavena elektronikou, která zajistí automatické rozsvícení po zapnutí zapalování a zhasnutí při zapnutí potkávacích světel vozidla.
Technické parametry
• homologace dle EHK/OSN R10/R87
• spotřeba 2 x 6 W
• napájecí napětí 9 - 28 V
• v každém světle 18 vysocesvítivých LED diod typu Piranha
• montážní držáky pro náhradu za originální mlhovky typu Valeo
• robustní vodotěsné provedení
• velice efektní bílé světlo s teplotou 6000 K (jako xenony)
• světla mají vestavěný modul automatického svícení
• rozměry: ø 90 x 69 mm
Použití světel pro denní svícení
V souvislosti s novými legislativními podmínkami upravujícími provoz motorových vozidel a nařizujícími celodenní svícení je velice aktuální náhradní osvětlení vozidel určené výhradně pro osvětlení ve dne za nesnížené viditelnosti. Provedení a umístění světel pro denní svícení je dáno homologačním předpisem EHK/OSN č. 48, který předepisuje vyhláška č. 341/2002 Sb. a jejich používání se řídí zákonem č. 361/2000 Sb. o provozu na pozemních komunikacích pozměněným zákonem č. 411/2005 Sb. Světla pro denní svícení se vyznačují silně rozptýleným tokem světla, který netvoří kužel jako u běžných reflektorů. Rozptýlené světlo svým charakterem neoslňuje protijedoucí řidiče ani neosvětluje vozovku, ale v dostatečné míře zajišťuje zásadní podmínku bezpečného provozu "být viděn". Hlavním přínosem těchto přídavných světel je úspora energie, neboť při jejich používání nesvítí obrysová, potkávací ani koncová světla vozidla. Úsporu přinese také prodloužení životnosti žárovek či výbojek, kterou pocítí především řidiči vozidel s xenonovými světlomety, jejichž výbojky mají sice delší životnost než běžné žárovky, ale jejich výměna je výrazně nákladnější. Montáž světel pro denní svícení není přestavbou vozidla ani změnou technických údajů, a proto jejich umístění na vozidlo nepodléhá žádnému dodatečnému schvalování ani zápisu.
Základní pravidla pro dodatečnou montáž světel pro denní svícení
- na jedno vozidlo se montují dva kusy (jeden pár) světel
- umísťují se ve vodorovné rovině ve výšce od 250 mm do 1500 mm na přední část vozidla
- vzdálenost světel od bočního obrysu je max. 400 mm a vzájemně mezi světly min. 600 mm (u vozidel s šířkou menší než 1300 mm je povolena vzájemná vzdálenost 400 mm)
- světla se musí rozsvítit automaticky po zapnutí zapalování (nastartování motoru) a zhasnou po jeho vypnutí
- při rozsvícení obrysových světel musí světla pro denní svícení automaticky zhasnout
Podrobná kompatibilita
Citroën C4 11/2004-2008
Citroën Xsara Picasso 2004-09/2010
Dacia Logan 09/2004-2008
Fiat Punto 2009-2010 (II)
Ford Focus 11/2004-2007 (II)
Ford Transit Connect 2005-2013 (I)
Nissan Navara 10/2004-2010 (D40)
Opel Corsa 07/2006-09/2011 (D)
Opel Meriva 2006-05/2010 (A)
Opel Tigra 06/2004- (B)
Opel Vectra 2005-2008 (C)
Peugeot 307 2005-2008
Peugeot 607 2004-2011
Renault Laguna 2005-2007 (II)
Renault Master 2003-2010 (II)
Suzuki Jimny 2005
Technické parametry
• homologace dle EHK/OSN R10/R87
• spotřeba 2 x 6 W
• napájecí napětí 9 - 28 V
• v každém světle 18 vysocesvítivých LED diod typu Piranha
• montážní držáky pro náhradu za originální mlhovky typu Valeo
• robustní vodotěsné provedení
• velice efektní bílé světlo s teplotou 6000 K (jako xenony)
• světla mají vestavěný modul automatického svícení
• rozměry: ø 90 x 69 mm
Použití světel pro denní svícení
V souvislosti s novými legislativními podmínkami upravujícími provoz motorových vozidel a nařizujícími celodenní svícení je velice aktuální náhradní osvětlení vozidel určené výhradně pro osvětlení ve dne za nesnížené viditelnosti. Provedení a umístění světel pro denní svícení je dáno homologačním předpisem EHK/OSN č. 48, který předepisuje vyhláška č. 341/2002 Sb. a jejich používání se řídí zákonem č. 361/2000 Sb. o provozu na pozemních komunikacích pozměněným zákonem č. 411/2005 Sb. Světla pro denní svícení se vyznačují silně rozptýleným tokem světla, který netvoří kužel jako u běžných reflektorů. Rozptýlené světlo svým charakterem neoslňuje protijedoucí řidiče ani neosvětluje vozovku, ale v dostatečné míře zajišťuje zásadní podmínku bezpečného provozu "být viděn". Hlavním přínosem těchto přídavných světel je úspora energie, neboť při jejich používání nesvítí obrysová, potkávací ani koncová světla vozidla. Úsporu přinese také prodloužení životnosti žárovek či výbojek, kterou pocítí především řidiči vozidel s xenonovými světlomety, jejichž výbojky mají sice delší životnost než běžné žárovky, ale jejich výměna je výrazně nákladnější. Montáž světel pro denní svícení není přestavbou vozidla ani změnou technických údajů, a proto jejich umístění na vozidlo nepodléhá žádnému dodatečnému schvalování ani zápisu.
Základní pravidla pro dodatečnou montáž světel pro denní svícení
- na jedno vozidlo se montují dva kusy (jeden pár) světel
- umísťují se ve vodorovné rovině ve výšce od 250 mm do 1500 mm na přední část vozidla
- vzdálenost světel od bočního obrysu je max. 400 mm a vzájemně mezi světly min. 600 mm (u vozidel s šířkou menší než 1300 mm je povolena vzájemná vzdálenost 400 mm)
- světla se musí rozsvítit automaticky po zapnutí zapalování (nastartování motoru) a zhasnou po jeho vypnutí
- při rozsvícení obrysových světel musí světla pro denní svícení automaticky zhasnout
Podrobná kompatibilita
Citroën C4 11/2004-2008
Citroën Xsara Picasso 2004-09/2010
Dacia Logan 09/2004-2008
Fiat Punto 2009-2010 (II)
Ford Focus 11/2004-2007 (II)
Ford Transit Connect 2005-2013 (I)
Nissan Navara 10/2004-2010 (D40)
Opel Corsa 07/2006-09/2011 (D)
Opel Meriva 2006-05/2010 (A)
Opel Tigra 06/2004- (B)
Opel Vectra 2005-2008 (C)
Peugeot 307 2005-2008
Peugeot 607 2004-2011
Renault Laguna 2005-2007 (II)
Renault Master 2003-2010 (II)
Suzuki Jimny 2005
908 Kč s DPH
(1)
LED světla pro denní svícení, 100x25mm, ECE drlmini1810
KÓD: STU-drlmini1810
SKLADEM
Zboží odešleme:
- při objednání do 12h druhý pracovní den
- při objednání po 12h třetí pracovní den
- osobní odběr možný do 1-2 pracovních dní.
Miniaturní LED homologovaná světla pro denní svícení. Světla se vyznačují především velmi malými rozměry, což usnadňuje montáž do různých připravených otvorů v přední části automobilů. Světla jsou vybavena elektronikou, která zajistí automatické rozsvícení po zapnutí zapalování a zhasnutí při zapnutí potkávacích světel vozidla.
Technické parametry
- homologace ECE R10, R87
- spotřeba: 2 x 2,5 W
- napětí: 12/24 V
- teplota světla: 6 000 K
- v každém světle 18 vysocesvítivých LED diod typu Piranha
- životnost po celou dobu provozu vozidla
- robustní vodotěsné provedení
- světla mají vestavěný modul automatického svícení
- rozměry: šířka 100 mm, výška 25 mm, hloubka 35 mm
- balení obsahuje 2ks - cena za 2ks
Použití světel pro denní svícení
V souvislosti s novými legislativními podmínkami upravujícími provoz motorových vozidel a nařizujícími celodenní svícení je velice aktuální náhradní osvětlení vozidel určené výhradně pro osvětlení ve dne za nesnížené viditelnosti. Provedení a umístění světel pro denní svícení je dáno homologačním předpisem EHK/OSN č. 48, který předepisuje vyhláška č. 341/2002 Sb. a jejich používání se řídí zákonem č. 361/2000 Sb. o provozu na pozemních komunikacích pozměněným zákonem č. 411/2005 Sb. Světla pro denní svícení se vyznačují silně rozptýleným tokem světla, který netvoří kužel jako u běžných reflektorů. Rozptýlené světlo svým charakterem neoslňuje protijedoucí řidiče ani neosvětluje vozovku, ale v dostatečné míře zajišťuje zásadní podmínku bezpečného provozu "být viděn". Hlavním přínosem těchto přídavných světel je úspora energie, neboť při jejich používání nesvítí obrysová, potkávací ani koncová světla vozidla. Úsporu přinese také prodloužení životnosti žárovek či výbojek, kterou pocítí především řidiči vozidel s xenonovými světlomety, jejichž výbojky mají sice delší životnost než běžné žárovky, ale jejich výměna je výrazně nákladnější. Montáž světel pro denní svícení není přestavbou vozidla ani změnou technických údajů, a proto jejich umístění na vozidlo nepodléhá žádnému dodatečnému schvalování ani zápisu.
Základní pravidla pro dodatečnou montáž světel pro denní svícení
- na jedno vozidlo se montují dva kusy (jeden pár) světel
- umísťují se ve vodorovné rovině ve výšce od 250 mm do 1500 mm na přední část vozidla
- vzdálenost světel od bočního obrysu je max. 400 mm a vzájemně mezi světly min. 600 mm (u vozidel s šířkou menší než 1300 mm je povolena vzájemná vzdálenost 400 mm)
- světla se musí rozsvítit automaticky po zapnutí zapalování (nastartování motoru) a zhasnou po jeho vypnutí
- při rozsvícení obrysových světel musí světla pro denní svícení automaticky zhasnout
Technické parametry
- homologace ECE R10, R87
- spotřeba: 2 x 2,5 W
- napětí: 12/24 V
- teplota světla: 6 000 K
- v každém světle 18 vysocesvítivých LED diod typu Piranha
- životnost po celou dobu provozu vozidla
- robustní vodotěsné provedení
- světla mají vestavěný modul automatického svícení
- rozměry: šířka 100 mm, výška 25 mm, hloubka 35 mm
- balení obsahuje 2ks - cena za 2ks
Použití světel pro denní svícení
V souvislosti s novými legislativními podmínkami upravujícími provoz motorových vozidel a nařizujícími celodenní svícení je velice aktuální náhradní osvětlení vozidel určené výhradně pro osvětlení ve dne za nesnížené viditelnosti. Provedení a umístění světel pro denní svícení je dáno homologačním předpisem EHK/OSN č. 48, který předepisuje vyhláška č. 341/2002 Sb. a jejich používání se řídí zákonem č. 361/2000 Sb. o provozu na pozemních komunikacích pozměněným zákonem č. 411/2005 Sb. Světla pro denní svícení se vyznačují silně rozptýleným tokem světla, který netvoří kužel jako u běžných reflektorů. Rozptýlené světlo svým charakterem neoslňuje protijedoucí řidiče ani neosvětluje vozovku, ale v dostatečné míře zajišťuje zásadní podmínku bezpečného provozu "být viděn". Hlavním přínosem těchto přídavných světel je úspora energie, neboť při jejich používání nesvítí obrysová, potkávací ani koncová světla vozidla. Úsporu přinese také prodloužení životnosti žárovek či výbojek, kterou pocítí především řidiči vozidel s xenonovými světlomety, jejichž výbojky mají sice delší životnost než běžné žárovky, ale jejich výměna je výrazně nákladnější. Montáž světel pro denní svícení není přestavbou vozidla ani změnou technických údajů, a proto jejich umístění na vozidlo nepodléhá žádnému dodatečnému schvalování ani zápisu.
Základní pravidla pro dodatečnou montáž světel pro denní svícení
- na jedno vozidlo se montují dva kusy (jeden pár) světel
- umísťují se ve vodorovné rovině ve výšce od 250 mm do 1500 mm na přední část vozidla
- vzdálenost světel od bočního obrysu je max. 400 mm a vzájemně mezi světly min. 600 mm (u vozidel s šířkou menší než 1300 mm je povolena vzájemná vzdálenost 400 mm)
- světla se musí rozsvítit automaticky po zapnutí zapalování (nastartování motoru) a zhasnou po jeho vypnutí
- při rozsvícení obrysových světel musí světla pro denní svícení automaticky zhasnout
1 113 Kč s DPH
DRL 16 LED světla DRL 16
KÓD: TSS-DRL 16
SKLADEM
Zboží odešleme:
- při objednání do 12h druhý pracovní den
- při objednání po 12h třetí pracovní den
- osobní odběr možný do 1-2 pracovních dní.
LED světla pro denní svícení s homologací ECE R87 - 24x LED PIRANHA s nízkým proudovým odběrem a funkcím automatického zapnutím / vypnutím, rozměry 160x24x40 mm.
1 274 Kč s DPH
DRL 10 LED světla DRL 10
KÓD: TSS-DRL 10
SKLADEM
Zboží odešleme:
- při objednání do 12h druhý pracovní den
- při objednání po 12h třetí pracovní den
- osobní odběr možný do 1-2 pracovních dní.
LED světla pro denní svícení s homologací ECE R87 - 18x LED PIRANHA s nízkým proudovým odběrem a funkcí automatického zapnutí / vypnutí, rozměry 100x27x40 mm
1 407 Kč s DPH
LED světla pro denní svícení, kulatá 70mm, ECE drl001/3W
KÓD: STU-drl001/3W
SKLADEM
Zboží odešleme:
- při objednání do 12h druhý pracovní den
- při objednání po 12h třetí pracovní den
- osobní odběr možný do 1-2 pracovních dní.
Kulatá LED homologovaná světla pro denní svícení. Světla jsou vybavena elektronikou, která zajistí automatické rozsvícení po zapnutí zapalování a zhasnutí při zapnutí potkávacích světel vozidla.
Technické parametry
- homologace dle EHK/OSN č. 48 pod číslem E11-10R-035644
- spotřeba 2 x 3 W
- napájecí napětí 12 nebo 24 V
- v každém světle jedna 3 W LED dioda
- životnost po celou dobu provozu vozidla
- robustní vodotěsné provedení
- velice efektní bílé světlo s teplotou 6000 K (jako xenony)
- rozměry: ø 70 x 65 mm
Použití světel pro denní svícení
V souvislosti s novými legislativními podmínkami upravujícími provoz motorových vozidel a nařizujícími celodenní svícení je velice aktuální náhradní osvětlení vozidel určené výhradně pro osvětlení ve dne za nesnížené viditelnosti. Provedení a umístění světel pro denní svícení je dáno homologačním předpisem EHK/OSN č. 48, který předepisuje vyhláška č. 341/2002 Sb. a jejich používání se řídí zákonem č. 361/2000 Sb. o provozu na pozemních komunikacích pozměněným zákonem č. 411/2005 Sb. Světla pro denní svícení se vyznačují silně rozptýleným tokem světla, který netvoří kužel jako u běžných reflektorů. Rozptýlené světlo svým charakterem neoslňuje protijedoucí řidiče ani neosvětluje vozovku, ale v dostatečné míře zajišťuje zásadní podmínku bezpečného provozu "být viděn". Hlavním přínosem těchto přídavných světel je úspora energie, neboť při jejich používání nesvítí obrysová, potkávací ani koncová světla vozidla. Úsporu přinese také prodloužení životnosti žárovek či výbojek, kterou pocítí především řidiči vozidel s xenonovými světlomety, jejichž výbojky mají sice delší životnost než běžné žárovky, ale jejich výměna je výrazně nákladnější. Montáž světel pro denní svícení není přestavbou vozidla ani změnou technických údajů, a proto jejich umístění na vozidlo nepodléhá žádnému dodatečnému schvalování ani zápisu.
Základní pravidla pro dodatečnou montáž světel pro denní svícení
- na jedno vozidlo se montují dva kusy (jeden pár) světel
- umísťují se ve vodorovné rovině ve výšce od 250 mm do 1500 mm na přední část vozidla
- vzdálenost světel od bočního obrysu je max. 400 mm a vzájemně mezi světly min. 600 mm (u vozidel s šířkou menší než 1300 mm je povolena vzájemná vzdálenost 400 mm)
- světla se musí rozsvítit automaticky po zapnutí zapalování (nastartování motoru) a zhasnou po jeho vypnutí
- při rozsvícení obrysových světel musí světla pro denní svícení automaticky zhasnout
Technické parametry
- homologace dle EHK/OSN č. 48 pod číslem E11-10R-035644
- spotřeba 2 x 3 W
- napájecí napětí 12 nebo 24 V
- v každém světle jedna 3 W LED dioda
- životnost po celou dobu provozu vozidla
- robustní vodotěsné provedení
- velice efektní bílé světlo s teplotou 6000 K (jako xenony)
- rozměry: ø 70 x 65 mm
Použití světel pro denní svícení
V souvislosti s novými legislativními podmínkami upravujícími provoz motorových vozidel a nařizujícími celodenní svícení je velice aktuální náhradní osvětlení vozidel určené výhradně pro osvětlení ve dne za nesnížené viditelnosti. Provedení a umístění světel pro denní svícení je dáno homologačním předpisem EHK/OSN č. 48, který předepisuje vyhláška č. 341/2002 Sb. a jejich používání se řídí zákonem č. 361/2000 Sb. o provozu na pozemních komunikacích pozměněným zákonem č. 411/2005 Sb. Světla pro denní svícení se vyznačují silně rozptýleným tokem světla, který netvoří kužel jako u běžných reflektorů. Rozptýlené světlo svým charakterem neoslňuje protijedoucí řidiče ani neosvětluje vozovku, ale v dostatečné míře zajišťuje zásadní podmínku bezpečného provozu "být viděn". Hlavním přínosem těchto přídavných světel je úspora energie, neboť při jejich používání nesvítí obrysová, potkávací ani koncová světla vozidla. Úsporu přinese také prodloužení životnosti žárovek či výbojek, kterou pocítí především řidiči vozidel s xenonovými světlomety, jejichž výbojky mají sice delší životnost než běžné žárovky, ale jejich výměna je výrazně nákladnější. Montáž světel pro denní svícení není přestavbou vozidla ani změnou technických údajů, a proto jejich umístění na vozidlo nepodléhá žádnému dodatečnému schvalování ani zápisu.
Základní pravidla pro dodatečnou montáž světel pro denní svícení
- na jedno vozidlo se montují dva kusy (jeden pár) světel
- umísťují se ve vodorovné rovině ve výšce od 250 mm do 1500 mm na přední část vozidla
- vzdálenost světel od bočního obrysu je max. 400 mm a vzájemně mezi světly min. 600 mm (u vozidel s šířkou menší než 1300 mm je povolena vzájemná vzdálenost 400 mm)
- světla se musí rozsvítit automaticky po zapnutí zapalování (nastartování motoru) a zhasnou po jeho vypnutí
- při rozsvícení obrysových světel musí světla pro denní svícení automaticky zhasnout
1 535 Kč s DPH
(1)
LED světla pro denní svícení, 120x36mm, ECE sj-287
KÓD: STU-sj-287
Vyprodáno
Špičková světla pro denní svícení ! Sada světel je doplněna modulem, který zajistí automatické rozsvícení po nastartování a zhasnutí při zapnutí potkávacích světel vozidla.
Technické parametry
- homologace dle EHK/OSN č. 48 pod číslem E11 - 00 0006.
- spotřeba 2 x 4,8 W
- napájecí napětí 12 nebo 24 V
- zabudované speciální LED moduly s elektronickým řízením proudu
- automatické rozsvícení a vypnutí
- robustní vodotěsné provedení
- velice efektní bílé světlo s teplotou 6000 K (jako xenony)
- rozměry š 120 x v 36 x h 48 mm
Použití světel pro denní svícení
V souvislosti s novými legislativními podmínkami upravujícími provoz motorových vozidel a nařizujícími celodenní svícení je velice aktuální náhradní osvětlení vozidel určené výhradně pro osvětlení ve dne za nesnížené viditelnosti. Provedení a umístění světel pro denní svícení je dáno homologačním předpisem EHK/OSN č. 48, který předepisuje vyhláška č. 341/2002 Sb. a jejich používání se řídí zákonem č. 361/2000 Sb. o provozu na pozemních komunikacích pozměněným zákonem č. 411/2005 Sb. Světla pro denní svícení se vyznačují silně rozptýleným tokem světla, který netvoří kužel jako u běžných reflektorů. Rozptýlené světlo svým charakterem neoslňuje protijedoucí řidiče ani neosvětluje vozovku, ale v dostatečné míře zajišťuje zásadní podmínku bezpečného provozu "být viděn". Hlavním přínosem těchto přídavných světel je úspora energie, neboť při jejich používání nesvítí obrysová, potkávací ani koncová světla vozidla. Úsporu přinese také prodloužení životnosti žárovek či výbojek, kterou pocítí především řidiči vozidel s xenonovými světlomety, jejichž výbojky mají sice delší životnost než běžné žárovky, ale jejich výměna je výrazně nákladnější. Montáž světel pro denní svícení není přestavbou vozidla ani změnou technických údajů, a proto jejich umístění na vozidlo nepodléhá žádnému dodatečnému schvalování ani zápisu.
Základní pravidla pro dodatečnou montáž světel pro denní svícení
- na jedno vozidlo se montují dva kusy (jeden pár) světel
- umísťují se ve vodorovné rovině ve výšce od 250 mm do 1500 mm na přední část vozidla
- vzdálenost světel od bočního obrysu je max. 400 mm a vzájemně mezi světly min. 600 mm (u vozidel s šířkou menší než 1300 mm je povolena vzájemná vzdálenost 400 mm)
- světla se musí rozsvítit automaticky po zapnutí zapalování (nastartování motoru) a zhasnou po jeho vypnutí
- při rozsvícení obrysových světel musí světla pro denní svícení automaticky zhasnout
Technické parametry
- homologace dle EHK/OSN č. 48 pod číslem E11 - 00 0006.
- spotřeba 2 x 4,8 W
- napájecí napětí 12 nebo 24 V
- zabudované speciální LED moduly s elektronickým řízením proudu
- automatické rozsvícení a vypnutí
- robustní vodotěsné provedení
- velice efektní bílé světlo s teplotou 6000 K (jako xenony)
- rozměry š 120 x v 36 x h 48 mm
Použití světel pro denní svícení
V souvislosti s novými legislativními podmínkami upravujícími provoz motorových vozidel a nařizujícími celodenní svícení je velice aktuální náhradní osvětlení vozidel určené výhradně pro osvětlení ve dne za nesnížené viditelnosti. Provedení a umístění světel pro denní svícení je dáno homologačním předpisem EHK/OSN č. 48, který předepisuje vyhláška č. 341/2002 Sb. a jejich používání se řídí zákonem č. 361/2000 Sb. o provozu na pozemních komunikacích pozměněným zákonem č. 411/2005 Sb. Světla pro denní svícení se vyznačují silně rozptýleným tokem světla, který netvoří kužel jako u běžných reflektorů. Rozptýlené světlo svým charakterem neoslňuje protijedoucí řidiče ani neosvětluje vozovku, ale v dostatečné míře zajišťuje zásadní podmínku bezpečného provozu "být viděn". Hlavním přínosem těchto přídavných světel je úspora energie, neboť při jejich používání nesvítí obrysová, potkávací ani koncová světla vozidla. Úsporu přinese také prodloužení životnosti žárovek či výbojek, kterou pocítí především řidiči vozidel s xenonovými světlomety, jejichž výbojky mají sice delší životnost než běžné žárovky, ale jejich výměna je výrazně nákladnější. Montáž světel pro denní svícení není přestavbou vozidla ani změnou technických údajů, a proto jejich umístění na vozidlo nepodléhá žádnému dodatečnému schvalování ani zápisu.
Základní pravidla pro dodatečnou montáž světel pro denní svícení
- na jedno vozidlo se montují dva kusy (jeden pár) světel
- umísťují se ve vodorovné rovině ve výšce od 250 mm do 1500 mm na přední část vozidla
- vzdálenost světel od bočního obrysu je max. 400 mm a vzájemně mezi světly min. 600 mm (u vozidel s šířkou menší než 1300 mm je povolena vzájemná vzdálenost 400 mm)
- světla se musí rozsvítit automaticky po zapnutí zapalování (nastartování motoru) a zhasnou po jeho vypnutí
- při rozsvícení obrysových světel musí světla pro denní svícení automaticky zhasnout
1 851 Kč s DPH
LED světla pro denní svícení, kulatá 70mm, ECE sj-288
KÓD: STU-sj-288
SKLADEM
Zboží odešleme:
- při objednání do 12h druhý pracovní den
- při objednání po 12h třetí pracovní den
- osobní odběr možný do 1-2 pracovních dní.
Špičková kulatá světla pro denní svícení! Sada světel je doplněna modulem, který zajistí automatické rozsvícení po nastartování a zhasnutí při zapnutí potkávacích světel vozidla.
Technické parametry
- homologace dle EHK/OSN č. 48 pod číslem E11 - 00 0007
- spotřeba 2 x 4,4 W
- napájecí napětí 12 nebo 24 V
- zabudované speciální LED moduly s elektronickým řízením proudu
- automatické rozsvícení a vypnutí
- robustní vodotěsné provedení
- velice efektní bílé světlo s teplotou 6000 K (jako xenony)
- rozměry: ø 70 mm, hloubka 53 mm
Použití světel pro denní svícení
V souvislosti s novými legislativními podmínkami upravujícími provoz motorových vozidel a nařizujícími celodenní svícení je velice aktuální náhradní osvětlení vozidel určené výhradně pro osvětlení ve dne za nesnížené viditelnosti. Provedení a umístění světel pro denní svícení je dáno homologačním předpisem EHK/OSN č. 48, který předepisuje vyhláška č. 341/2002 Sb. a jejich používání se řídí zákonem č. 361/2000 Sb. o provozu na pozemních komunikacích pozměněným zákonem č. 411/2005 Sb. Světla pro denní svícení se vyznačují silně rozptýleným tokem světla, který netvoří kužel jako u běžných reflektorů. Rozptýlené světlo svým charakterem neoslňuje protijedoucí řidiče ani neosvětluje vozovku, ale v dostatečné míře zajišťuje zásadní podmínku bezpečného provozu "být viděn". Hlavním přínosem těchto přídavných světel je úspora energie, neboť při jejich používání nesvítí obrysová, potkávací ani koncová světla vozidla. Úsporu přinese také prodloužení životnosti žárovek či výbojek, kterou pocítí především řidiči vozidel s xenonovými světlomety, jejichž výbojky mají sice delší životnost než běžné žárovky, ale jejich výměna je výrazně nákladnější. Montáž světel pro denní svícení není přestavbou vozidla ani změnou technických údajů, a proto jejich umístění na vozidlo nepodléhá žádnému dodatečnému schvalování ani zápisu.
Základní pravidla pro dodatečnou montáž světel pro denní svícení
- na jedno vozidlo se montují dva kusy (jeden pár) světel
- umísťují se ve vodorovné rovině ve výšce od 250 mm do 1500 mm na přední část vozidla
- vzdálenost světel od bočního obrysu je max. 400 mm a vzájemně mezi světly min. 600 mm (u vozidel s šířkou menší než 1300 mm je povolena vzájemná vzdálenost 400 mm)
- světla se musí rozsvítit automaticky po zapnutí zapalování (nastartování motoru) a zhasnou po jeho vypnutí
- při rozsvícení obrysových světel musí světla pro denní svícení automaticky zhasnout
Technické parametry
- homologace dle EHK/OSN č. 48 pod číslem E11 - 00 0007
- spotřeba 2 x 4,4 W
- napájecí napětí 12 nebo 24 V
- zabudované speciální LED moduly s elektronickým řízením proudu
- automatické rozsvícení a vypnutí
- robustní vodotěsné provedení
- velice efektní bílé světlo s teplotou 6000 K (jako xenony)
- rozměry: ø 70 mm, hloubka 53 mm
Použití světel pro denní svícení
V souvislosti s novými legislativními podmínkami upravujícími provoz motorových vozidel a nařizujícími celodenní svícení je velice aktuální náhradní osvětlení vozidel určené výhradně pro osvětlení ve dne za nesnížené viditelnosti. Provedení a umístění světel pro denní svícení je dáno homologačním předpisem EHK/OSN č. 48, který předepisuje vyhláška č. 341/2002 Sb. a jejich používání se řídí zákonem č. 361/2000 Sb. o provozu na pozemních komunikacích pozměněným zákonem č. 411/2005 Sb. Světla pro denní svícení se vyznačují silně rozptýleným tokem světla, který netvoří kužel jako u běžných reflektorů. Rozptýlené světlo svým charakterem neoslňuje protijedoucí řidiče ani neosvětluje vozovku, ale v dostatečné míře zajišťuje zásadní podmínku bezpečného provozu "být viděn". Hlavním přínosem těchto přídavných světel je úspora energie, neboť při jejich používání nesvítí obrysová, potkávací ani koncová světla vozidla. Úsporu přinese také prodloužení životnosti žárovek či výbojek, kterou pocítí především řidiči vozidel s xenonovými světlomety, jejichž výbojky mají sice delší životnost než běžné žárovky, ale jejich výměna je výrazně nákladnější. Montáž světel pro denní svícení není přestavbou vozidla ani změnou technických údajů, a proto jejich umístění na vozidlo nepodléhá žádnému dodatečnému schvalování ani zápisu.
Základní pravidla pro dodatečnou montáž světel pro denní svícení
- na jedno vozidlo se montují dva kusy (jeden pár) světel
- umísťují se ve vodorovné rovině ve výšce od 250 mm do 1500 mm na přední část vozidla
- vzdálenost světel od bočního obrysu je max. 400 mm a vzájemně mezi světly min. 600 mm (u vozidel s šířkou menší než 1300 mm je povolena vzájemná vzdálenost 400 mm)
- světla se musí rozsvítit automaticky po zapnutí zapalování (nastartování motoru) a zhasnou po jeho vypnutí
- při rozsvícení obrysových světel musí světla pro denní svícení automaticky zhasnout
1 851 Kč s DPH
(1)
LED světla pro denní svícení s optickou trubicí 160mm, ECE drlot160
KÓD: STU-drlot160
SKLADEM
Zboží odešleme:
- při objednání do 12h druhý pracovní den
- při objednání po 12h třetí pracovní den
- osobní odběr možný do 1-2 pracovních dní.
Univerzální LED světla pro denní svícení s technologií optického světlovodu.
Technicke parametry
- homologace ECE R87/R7
- napájecí napětí 12 V
- 1x 3 W LED na světlo
- pozor světla jsou zapojena do serie a tak při zapojení jednoho světla nesvítí. Nelze zapnout na 12 V bez jednotky
- řídící jednotka je součástí balení
- rozměry: 160 x 20 x 35 mm
Přednosti
- modul pro automatické rozsvícení při zapnutí klíčku a vypnutí po rozsvícení světel
- cca 10x nižší příkon oproti klasickým žárovkám, životnost je cca 10x delší
- excelentní design optiky pro zvýšení světelného výkonu
- optický světlovod (pouze pomocí 1 diody) zajišťuje homogenní osvětlení bez jednotlivých bodů
- nacvakávací držáky pro jednoduchou montáž
Použití světel pro denní svícení
V souvislosti s novými legislativními podmínkami upravujícími provoz motorových vozidel a nařizujícími celodenní svícení je velice aktuální náhradní osvětlení vozidel určené výhradně pro osvětlení ve dne za nesnížené viditelnosti. Provedení a umístění světel pro denní svícení je dáno homologačním předpisem EHK/OSN č. 48, který předepisuje vyhláška č. 341/2002 Sb. a jejich používání se řídí zákonem č. 361/2000 Sb. o provozu na pozemních komunikacích pozměněným zákonem č. 411/2005 Sb. Světla pro denní svícení se vyznačují silně rozptýleným tokem světla, který netvoří kužel jako u běžných reflektorů. Rozptýlené světlo svým charakterem neoslňuje protijedoucí řidiče ani neosvětluje vozovku, ale v dostatečné míře zajišťuje zásadní podmínku bezpečného provozu "být viděn". Hlavním přínosem těchto přídavných světel je úspora energie, neboť při jejich používání nesvítí obrysová, potkávací ani koncová světla vozidla. Úsporu přinese také prodloužení životnosti žárovek či výbojek, kterou pocítí především řidiči vozidel s xenonovými světlomety, jejichž výbojky mají sice delší životnost než běžné žárovky, ale jejich výměna je výrazně nákladnější. Montáž světel pro denní svícení není přestavbou vozidla ani změnou technických údajů, a proto jejich umístění na vozidlo nepodléhá žádnému dodatečnému schvalování ani zápisu.
Základní pravidla pro dodatečnou montáž světel pro denní svícení
- na jedno vozidlo se montují dva kusy (jeden pár) světel
- umísťují se ve vodorovné rovině ve výšce od 250 mm do 1500 mm na přední část vozidla
- vzdálenost světel od bočního obrysu je max. 400 mm a vzájemně mezi světly min. 600 mm (u vozidel s šířkou menší než 1300 mm je povolena vzájemná vzdálenost 400 mm)
- světla se musí rozsvítit automaticky po zapnutí zapalování (nastartování motoru) a zhasnou po jeho vypnutí
- při rozsvícení obrysových světel musí světla pro denní svícení automaticky zhasnout
Technicke parametry
- homologace ECE R87/R7
- napájecí napětí 12 V
- 1x 3 W LED na světlo
- pozor světla jsou zapojena do serie a tak při zapojení jednoho světla nesvítí. Nelze zapnout na 12 V bez jednotky
- řídící jednotka je součástí balení
- rozměry: 160 x 20 x 35 mm
Přednosti
- modul pro automatické rozsvícení při zapnutí klíčku a vypnutí po rozsvícení světel
- cca 10x nižší příkon oproti klasickým žárovkám, životnost je cca 10x delší
- excelentní design optiky pro zvýšení světelného výkonu
- optický světlovod (pouze pomocí 1 diody) zajišťuje homogenní osvětlení bez jednotlivých bodů
- nacvakávací držáky pro jednoduchou montáž
Použití světel pro denní svícení
V souvislosti s novými legislativními podmínkami upravujícími provoz motorových vozidel a nařizujícími celodenní svícení je velice aktuální náhradní osvětlení vozidel určené výhradně pro osvětlení ve dne za nesnížené viditelnosti. Provedení a umístění světel pro denní svícení je dáno homologačním předpisem EHK/OSN č. 48, který předepisuje vyhláška č. 341/2002 Sb. a jejich používání se řídí zákonem č. 361/2000 Sb. o provozu na pozemních komunikacích pozměněným zákonem č. 411/2005 Sb. Světla pro denní svícení se vyznačují silně rozptýleným tokem světla, který netvoří kužel jako u běžných reflektorů. Rozptýlené světlo svým charakterem neoslňuje protijedoucí řidiče ani neosvětluje vozovku, ale v dostatečné míře zajišťuje zásadní podmínku bezpečného provozu "být viděn". Hlavním přínosem těchto přídavných světel je úspora energie, neboť při jejich používání nesvítí obrysová, potkávací ani koncová světla vozidla. Úsporu přinese také prodloužení životnosti žárovek či výbojek, kterou pocítí především řidiči vozidel s xenonovými světlomety, jejichž výbojky mají sice delší životnost než běžné žárovky, ale jejich výměna je výrazně nákladnější. Montáž světel pro denní svícení není přestavbou vozidla ani změnou technických údajů, a proto jejich umístění na vozidlo nepodléhá žádnému dodatečnému schvalování ani zápisu.
Základní pravidla pro dodatečnou montáž světel pro denní svícení
- na jedno vozidlo se montují dva kusy (jeden pár) světel
- umísťují se ve vodorovné rovině ve výšce od 250 mm do 1500 mm na přední část vozidla
- vzdálenost světel od bočního obrysu je max. 400 mm a vzájemně mezi světly min. 600 mm (u vozidel s šířkou menší než 1300 mm je povolena vzájemná vzdálenost 400 mm)
- světla se musí rozsvítit automaticky po zapnutí zapalování (nastartování motoru) a zhasnou po jeho vypnutí
- při rozsvícení obrysových světel musí světla pro denní svícení automaticky zhasnout
1 879 Kč s DPH
LED světla pro denní svícení, 147x45mm, ECE sj-286
KÓD: STU-sj-286
Vyprodáno
Špičková světla pro denní svícení !!! Sada světel je doplněna modulem, který zajistí automatické rozsvícení po nastartování a zhasnutí při zapnutí potkávacích světel vozidla.
Technické parametry
- homologace dle EHK/OSN č. 48 pod číslem E11 - 00 0003
- spotřeba 2 x 5 W
- napájecí napětí 12 nebo 24 V
- zabudované speciální LED moduly s elektronickým řízením proudu
- automatické rozsvícení a vypnutí
- robustní vodotěsné provedení
- velice efektní bílé světlo s teplotou 6000 K (jako xenony)
- rozměry š 147 x v 45 x h 47 mm
Použití světel pro denní svícení
V souvislosti s novými legislativními podmínkami upravujícími provoz motorových vozidel a nařizujícími celodenní svícení je velice aktuální náhradní osvětlení vozidel určené výhradně pro osvětlení ve dne za nesnížené viditelnosti. Provedení a umístění světel pro denní svícení je dáno homologačním předpisem EHK/OSN č. 48, který předepisuje vyhláška č. 341/2002 Sb. a jejich používání se řídí zákonem č. 361/2000 Sb. o provozu na pozemních komunikacích pozměněným zákonem č. 411/2005 Sb. Světla pro denní svícení se vyznačují silně rozptýleným tokem světla, který netvoří kužel jako u běžných reflektorů. Rozptýlené světlo svým charakterem neoslňuje protijedoucí řidiče ani neosvětluje vozovku, ale v dostatečné míře zajišťuje zásadní podmínku bezpečného provozu "být viděn". Hlavním přínosem těchto přídavných světel je úspora energie, neboť při jejich používání nesvítí obrysová, potkávací ani koncová světla vozidla. Úsporu přinese také prodloužení životnosti žárovek či výbojek, kterou pocítí především řidiči vozidel s xenonovými světlomety, jejichž výbojky mají sice delší životnost než běžné žárovky, ale jejich výměna je výrazně nákladnější. Montáž světel pro denní svícení není přestavbou vozidla ani změnou technických údajů, a proto jejich umístění na vozidlo nepodléhá žádnému dodatečnému schvalování ani zápisu.
Základní pravidla pro dodatečnou montáž světel pro denní svícení
- na jedno vozidlo se montují dva kusy (jeden pár) světel
- umísťují se ve vodorovné rovině ve výšce od 250 mm do 1500 mm na přední část vozidla
- vzdálenost světel od bočního obrysu je max. 400 mm a vzájemně mezi světly min. 600 mm (u vozidel s šířkou menší než 1300 mm je povolena vzájemná vzdálenost 400 mm)
- světla se musí rozsvítit automaticky po zapnutí zapalování (nastartování motoru) a zhasnou po jeho vypnutí
- při rozsvícení obrysových světel musí světla pro denní svícení automaticky zhasnout
Technické parametry
- homologace dle EHK/OSN č. 48 pod číslem E11 - 00 0003
- spotřeba 2 x 5 W
- napájecí napětí 12 nebo 24 V
- zabudované speciální LED moduly s elektronickým řízením proudu
- automatické rozsvícení a vypnutí
- robustní vodotěsné provedení
- velice efektní bílé světlo s teplotou 6000 K (jako xenony)
- rozměry š 147 x v 45 x h 47 mm
Použití světel pro denní svícení
V souvislosti s novými legislativními podmínkami upravujícími provoz motorových vozidel a nařizujícími celodenní svícení je velice aktuální náhradní osvětlení vozidel určené výhradně pro osvětlení ve dne za nesnížené viditelnosti. Provedení a umístění světel pro denní svícení je dáno homologačním předpisem EHK/OSN č. 48, který předepisuje vyhláška č. 341/2002 Sb. a jejich používání se řídí zákonem č. 361/2000 Sb. o provozu na pozemních komunikacích pozměněným zákonem č. 411/2005 Sb. Světla pro denní svícení se vyznačují silně rozptýleným tokem světla, který netvoří kužel jako u běžných reflektorů. Rozptýlené světlo svým charakterem neoslňuje protijedoucí řidiče ani neosvětluje vozovku, ale v dostatečné míře zajišťuje zásadní podmínku bezpečného provozu "být viděn". Hlavním přínosem těchto přídavných světel je úspora energie, neboť při jejich používání nesvítí obrysová, potkávací ani koncová světla vozidla. Úsporu přinese také prodloužení životnosti žárovek či výbojek, kterou pocítí především řidiči vozidel s xenonovými světlomety, jejichž výbojky mají sice delší životnost než běžné žárovky, ale jejich výměna je výrazně nákladnější. Montáž světel pro denní svícení není přestavbou vozidla ani změnou technických údajů, a proto jejich umístění na vozidlo nepodléhá žádnému dodatečnému schvalování ani zápisu.
Základní pravidla pro dodatečnou montáž světel pro denní svícení
- na jedno vozidlo se montují dva kusy (jeden pár) světel
- umísťují se ve vodorovné rovině ve výšce od 250 mm do 1500 mm na přední část vozidla
- vzdálenost světel od bočního obrysu je max. 400 mm a vzájemně mezi světly min. 600 mm (u vozidel s šířkou menší než 1300 mm je povolena vzájemná vzdálenost 400 mm)
- světla se musí rozsvítit automaticky po zapnutí zapalování (nastartování motoru) a zhasnou po jeho vypnutí
- při rozsvícení obrysových světel musí světla pro denní svícení automaticky zhasnout
1 882 Kč s DPH
(3)
LED mlhová světla/denní svícení, kulatá světla 77mm, ECE drlfog77
KÓD: STU-drlfog77
SKLADEM
Zboží odešleme:
- při objednání do 13h ještě týž den
- při objednání po 13h druhý pracovní den
- osobní odběr možný ihned, jakmile Vám e-mailem potvrdíme dostupnost
Kombinace mlhových světel se světly pro denní svícení. Vhodné např. pro výměnu originálních mlhovek a následné využití i pro denní svícení. Světla je vybavena elektronikou, která zajistí automatické rozsvícení denního svícení po zapnutí zapalování a zhasnutí při zapnutí pozičních světel vozidla.
Technické parametry
- homologace ECE R19, R87
- příkon 2 x 6 W (denní světla), 2x 10 W (mlhová světla)
- napájecí napětí 12 / 24 V
- v každém světle 3 W + 5 W LED dioda
- univerzální montážní držáky
- životnost po celou dobu provozu vozidla
- robustní vodotěsné provedení
- velice efektní bílé světlo s teplotou 6000K (jako xenony)
- rozměry: ø 77 x 65 mm
Zapojení na originální vypínač mlhových světel
Pokud budete zapojovat světla místo původních mlhovek, postupujte následovně: Vypínač vůbec nenasouvejte do patice, ale pouze na červený vodič z patice k vypínači přivedete proud po sepnutí originálního vypínače mlhovek. Ostatní vodiče z patice vypínače zůstanou nezapojeny.
Technické parametry
- homologace ECE R19, R87
- příkon 2 x 6 W (denní světla), 2x 10 W (mlhová světla)
- napájecí napětí 12 / 24 V
- v každém světle 3 W + 5 W LED dioda
- univerzální montážní držáky
- životnost po celou dobu provozu vozidla
- robustní vodotěsné provedení
- velice efektní bílé světlo s teplotou 6000K (jako xenony)
- rozměry: ø 77 x 65 mm
Zapojení na originální vypínač mlhových světel
Pokud budete zapojovat světla místo původních mlhovek, postupujte následovně: Vypínač vůbec nenasouvejte do patice, ale pouze na červený vodič z patice k vypínači přivedete proud po sepnutí originálního vypínače mlhovek. Ostatní vodiče z patice vypínače zůstanou nezapojeny.
2 637 Kč s DPH
(25)
drlfog90 Mlhová světla / světla denního svícení, homologace drlfog90
KÓD: drlfog90
SKLADEM
Zboží odešleme:
- při objednání do 13h ještě týž den
- při objednání po 13h druhý pracovní den
- osobní odběr možný ihned, jakmile Vám e-mailem potvrdíme dostupnost
Kombinace mlhových světel se světly pro denní svícení. Vhodné např. pro výměnu originálních mlhovek a následné využití i pro denní svícení. Cena za kompletní sadu!
3 165 Kč
2 898 Kč s DPH
(5)
LED mlhová světla / světla denního svícení / poziční světla, ECE drlfog90FW drlfog90FW
KÓD: drlfog90FW
SKLADEM
Zboží odešleme:
- při objednání do 13h ještě týž den
- při objednání po 13h druhý pracovní den
- osobní odběr možný ihned, jakmile Vám e-mailem potvrdíme dostupnost
Kombinace mlhových světel se světly pro denní svícení a pozičními světly. Vhodné např. pro výměnu originálních mlhovek a následné využití i pro denní svícení. Světla je vybavena elektronikou, která zajistí automatické rozsvícení denního svícení po zapnutí zapalování a zapnutí pozičních světel při zapnutí pozičních světel vozidla.
Technické parametry
- homologace dle EHK/OSN č. 48; E11-6187; E11 10R-048199.
- v každém světle 16x 0,5 W LED (denní svícení) + 5 W LED (mlhovky)
- napájecí napětí 12 / 24 V
- montážní držáky pro náhradu za originální mlhovky typu Valeo
- životnost po celou dobu provozu vozidla
- robustní vodotěsné provedení
- velice efektní bílé světlo s teplotou 6000K (jako xenony)
- rozměry: průměr 90 x 65 mm
Zapojení na originální vypínač mlhových světel
Pokud budete zapojovat světla místo původních mlhovek, postupujte následovně: Vypínač vůbec nenasouvejte do patice, ale pouze na červený vodič z patice k vypínači přivedete proud po sepnutí originálního vypínače mlhovek. Ostatní vodiče z patice vypínače zůstanou nezapojeny.
Při zapojení černého (kostra) a bílého (+ 12 V spínaných) drátu svítí denní osvětlení ( Silně svítí kroužky + slabě LED uvnitř) při zapojení žlutého drátu ( svítí potkávací světla ) svítí jen kroužky pozičních světel. Při zapnutí mlhovek se rozsvítí LED uvnitř silně a zhasnou poziční kroužky.
Podrobná kompatibilita
Citroën C4 11/2004-2008
Citroën Xsara Picasso 2004-09/2010
Dacia Logan 09/2004-2008
Fiat Punto 2009-2010 (II)
Ford Focus 11/2004-2007 (II)
Ford Transit Connect 2005-2013 (I)
Nissan Navara 10/2004-2010 (D40)
Opel Corsa 07/2006-09/2011 (D)
Opel Meriva 2006-05/2010 (A)
Opel Vectra 2005-2008 (C)
Peugeot 307 2005-2008
Peugeot 607 2004-2011
Renault Laguna 2005-2007 (II)
Renault Master 2003-2010 (II)
Suzuki Jimny 2005-
Suzuki SX4 pouze modely po faceliftu 2009
Technické parametry
- homologace dle EHK/OSN č. 48; E11-6187; E11 10R-048199.
- v každém světle 16x 0,5 W LED (denní svícení) + 5 W LED (mlhovky)
- napájecí napětí 12 / 24 V
- montážní držáky pro náhradu za originální mlhovky typu Valeo
- životnost po celou dobu provozu vozidla
- robustní vodotěsné provedení
- velice efektní bílé světlo s teplotou 6000K (jako xenony)
- rozměry: průměr 90 x 65 mm
Zapojení na originální vypínač mlhových světel
Pokud budete zapojovat světla místo původních mlhovek, postupujte následovně: Vypínač vůbec nenasouvejte do patice, ale pouze na červený vodič z patice k vypínači přivedete proud po sepnutí originálního vypínače mlhovek. Ostatní vodiče z patice vypínače zůstanou nezapojeny.
Při zapojení černého (kostra) a bílého (+ 12 V spínaných) drátu svítí denní osvětlení ( Silně svítí kroužky + slabě LED uvnitř) při zapojení žlutého drátu ( svítí potkávací světla ) svítí jen kroužky pozičních světel. Při zapnutí mlhovek se rozsvítí LED uvnitř silně a zhasnou poziční kroužky.
Podrobná kompatibilita
Citroën C4 11/2004-2008
Citroën Xsara Picasso 2004-09/2010
Dacia Logan 09/2004-2008
Fiat Punto 2009-2010 (II)
Ford Focus 11/2004-2007 (II)
Ford Transit Connect 2005-2013 (I)
Nissan Navara 10/2004-2010 (D40)
Opel Corsa 07/2006-09/2011 (D)
Opel Meriva 2006-05/2010 (A)
Opel Vectra 2005-2008 (C)
Peugeot 307 2005-2008
Peugeot 607 2004-2011
Renault Laguna 2005-2007 (II)
Renault Master 2003-2010 (II)
Suzuki Jimny 2005-
Suzuki SX4 pouze modely po faceliftu 2009
3 290 Kč s DPH