Ceny se teď zobrazují ve zvolené měně - Česká koruna
Úvodní stránka Montážní potřeby Relé DC-DC 40A Inteligentní nabíječka pro nabíjení sekundární (druhé) baterie ve voze + solární vstup 35978

DC-DC 40A Inteligentní nabíječka pro nabíjení sekundární (druhé) baterie ve voze + solární vstup 35978

Doprava ZDARMA
DC-DC 40A Inteligentní nabíječka pro nabíjení sekundární (druhé) baterie ve voze + solární vstup 35978
KÓD: STU-35978
SKLADEM
Zboží odešleme:
  • při objednání do 12h druhý pracovní den
  • při objednání po 12h třetí pracovní den
  • osobní odběr možný do 1-2 pracovních dní.
DC-DC 40 A Inteligentní nabíječka baterií je určena k nabíjení sekundární (pomocné) baterie během jízdy pomocí primární (startovací) baterie připojené k alternátoru nebo pomocí solárního panelu. Umožňuje nabíjet: olověné kapalinové, gelové, AGM a lithiové baterie pomocí vícestupňového nabíjení. Díky nízké hmotnosti a kompaktnímu designu může být nabíječka instalována v karavanech, užitkových vozidlech, nebo na lodích, ale i pro práci v některých drsných prostředích, což je velmi časté u terénníc…
3 359 Kč s DPH
Možnost odložené platby Twisto Pay

DC-DC 40 A Inteligentní nabíječka baterií je určena k nabíjení sekundární (pomocné) baterie během jízdy pomocí primární (startovací) baterie připojené k alternátoru nebo pomocí solárního panelu.

Umožňuje nabíjet: olověné kapalinové, gelové, AGM a lithiové baterie pomocí vícestupňového nabíjení.

Díky nízké hmotnosti a kompaktnímu designu může být nabíječka instalována v karavanech, užitkových vozidlech, nebo na lodích, ale i pro práci v některých drsných prostředích, což je velmi časté u terénních vozidel či cestovních vozů.

Při chodu motoru a alternátoru se dobíjí baterie, které se používají na palubě vozidel nebo lodí.

Použití nabíječky prodlouží životnost nadstavbové baterie. Alternátor samotný neposkytne více stavové nabíjení a není vhodný pro lithiové baterie což řeší inteligentní nabíječka 35978.

Nabíječka zamezí vybití primární startovací baterie.

 

Vlastnosti: 

• kompatibilní s více typy baterií, jako jsou standardní olověné, gelové, AGM, Calcium nebo LiFePO4

• funkce inteligentní ochrany (izolovaný vstup a výstup, ochrana proti přepětí, ochrana před přehřátím a ochrana proti přepólování)

• kompatibilní s inteligentním alternátorem

• solární dobíjení 40 A MPPT (technologie MPPT umožňuje solárním panelům pracovat na místě s maximálním výkonem)

• funkce prioritního napájení „Solar Priority“ (výběr pro upřednostnění napájení ze solárních panelů či alternátoru)

• účinnost: až 95%

• 3-fázové nabíjení

• nabíječka je schopna nabít sekundární baterii na 100% stavu nabití

• prodlužuje zásadně životnost baterie

• nabíječka je v odolném pouzdře s ochranou IP66, odolný proti prachu, vodě a poškození nárazem

• vynikající výkon v náročných podmínkách

  

Technické parametry:

• vstupní napětí vozidla: 9 V - 32 V

• solární vstupní napětí: 9 V - 32 V

• max. vstupní proud: 45 A

• hodnota vstupní pojistky: 60 A

• trvalý výstupní proud: 40 A

• jmenovitá výstupní pojistka: 60 A

• minimální počáteční napětí: 4 V

• pohotovostní proud: < 10 mA

• typ baterie: 12 V (STD, GEL, AGM, CALCIUM & LiFePO4)

• provozní teplota: od - 20˚C do + 80˚C

• hodnocení IP: IP66

• hmotnost: 1081 g

• rozměry: 188 mm x 127 mm x 39 mm

Přidat příspěvek

Tip: Dříve než napíšete do diskuze, pokuste se vyhledat odpověď v již zodpovězených dotazech. (hledáte li např. slovo Octavia, stačí napsat do vyhledávacího pole "oct" - vyhledávání Vám tak postupně zobrazí všechny dotazy a odpovědi týkající se Octavie)

Přidat recenzi
Miloš Simandl (13.10.2024)
Rokycany
Při zapojení na standartní alternátor se při zapojení nabíječky hlavního akumulátoru samozřejmě stoupne napětí, jenže DC-DC nabíječka to vyhodnotí jako provoz alternátoru a začne nabíjet a tak místo aby se nabíjel hlavní akumulátor, tak se ještě více vybíjí. Vyřešil jsem to výkonovým relé