Úvodní stránka DLE POUŽITÍ Automatické relé pro dobíjení druhé baterie 12V/140A s voltmetrem pc4-36

Automatické relé pro dobíjení druhé baterie 12V/140A s voltmetrem pc4-36

KÓD: STU-pc4-36
SKLADEM
Zboží odešleme:
  • při objednání do 12h druhý pracovní den
  • při objednání po 12h třetí pracovní den
  • osobní odběr možný do 1-2 pracovních dní.
Automatické relé 12V 140A pro připojení druhé baterie, včetně voltmetru pro zobrazení napětí baterie.   Vlasnosti • plně automatický provoz • možnost manuálního ovládání pomocí tlačítka • sepnutí relé při při dosažení napětí 13,3 V • odpojení relé při poklesu napětí pod 12,8 V • jednoduché třívodičové připojení na baterie • ochrana proti přepětí • indikační LED dioda • stálý proud 125 A • maximální proud až 140 A • žádný úbytek napětí, díky kvalitním komponentům • sleduje napětí obou baterií • s…
1 348 Kč s DPH
Možnost odložené platby Twisto Pay

Automatické relé 12V 140A pro připojení druhé baterie, včetně voltmetru pro zobrazení napětí baterie.

 

Vlasnosti

• plně automatický provoz

• možnost manuálního ovládání pomocí tlačítka

• sepnutí relé při při dosažení napětí 13,3 V

• odpojení relé při poklesu napětí pod 12,8 V

• jednoduché třívodičové připojení na baterie

• ochrana proti přepětí

• indikační LED dioda

• stálý proud 125 A

• maximální proud až 140 A

• žádný úbytek napětí, díky kvalitním komponentům

• sleduje napětí obou baterií

• spotřeba v rozepnutém stavu: 10 mA

• spotřeba při sepnutém stavu: 330 mA

• spotřeba v úsporném režimu: 0 mA (pokud neběží motor, relé se po určité době přepne do tohoto režimu)

• připojení baterií pomocí kontaktů M6

 

Rozměry

• 65 mm (L)

• 65 mm (W)

• 55 mm (D)

 

Připojení:

• černý vodič kostra

• kontakt M6 – startovací baterie + 12V

• kontakt M6 – sekundární baterie +12V

   

Provoz:

S použitím tohoto relé je možné nabíjet 2 baterie současně. Pokud se spustí motor a startovací baterie dosáhne napětí 13,3 V, relé propojí paralelně 2 baterie,(startovací a sekundární) které se poté nabíjí současně. Pokud napětí klesne pod 12.8 V (například při vypnutí motoru), relé se rozpojí, a dvě baterie jsou od sebe odděleny. Tento systém zabraňuje vybíjení baterie startéru a chrání citlivé elektronické zařízení, které je připojené na sekundární baterii před napěťovými špičkami, které se mohou vyskytnout např. při startování motoru. Inteligentní elektronika přepne relé např. i při dobíjení sekundární baterie ze solárního panelu a umožní tak dobití i startovací baterie.

Přidat příspěvek

Tip: Dříve než napíšete do diskuze, pokuste se vyhledat odpověď v již zodpovězených dotazech. (hledáte li např. slovo Octavia, stačí napsat do vyhledávacího pole "oct" - vyhledávání Vám tak postupně zobrazí všechny dotazy a odpovědi týkající se Octavie)

Přidat recenzi